سایتهای کلیکی

راهنمایی و نکاتی درباره سایت های PTC

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ب.ظ
برای ثبت نام در سایتهای کلیکی چه مقدار پول نیاز دارم ؟

✅ ثبت نام در سایتهای کلیکی کاملا رایگان بوده و شما با ثبت نام به عنوان عضویت استاندارد شروع به فعالیت می کنید وبا فعالیت در همین عضویت استاندارد بعد از مدتی می توانید به عضویتهای بالاتر ارتقا پیدا کنید.یعنی اینکه شروع فعالیت شما بصورت رایگان خواهد بود و در صورتی که بدنبال درامد بالاتری باشید بطور اختیاری می توانید ارتقاء عضویت دهید.

 آیا برای کار در سایتهای کلیکی خارجی باید پول پرداخت کنیم؟

✅ برای ثبت نام و کار در سایتهای پی تی سی خارجی نیاز به پرداخت هیچ مبلغی حتی یک تومان هم ندارید و مطابق توضیح فوق می توانید عمل کنید.

 آیا می توانم چندین اکانت در سایتهای کلیکی داشته باشم ؟

✅نخیر امکانش نیست, در هر سایت پی تی سی شما فقط میتوانید یک بار حساب باز کنید و اگر در یک سایت 2 بار حساب باز کنید ، همه حسابهایتان مسدود خواهد شد. البته کسانی هستند که با چندین کامپیوتر و اینترنت جداگانه ، اکانت های متعددی را در سایتهای کلیکی باز می کنند که خب همواره ریسک آفرین هستش.

من در یک سایت پی تی سی عضو هستم و خواهر یا بردارم هم تمایل دارد در همان سایت یک حساب برای خودش باز کند . آیا این اشکالی دارد؟

✅همه اعضای خانواده شما میتونند در همون سایت ثبت نام کنند و حساب کاربری داشته باشند ولی با خطوط اینترنت جداگانه و اینکه با یک آی پی امکان ثبت نام بیش از یک بار وجود ندارد حتی اگر از وی پی ان استفاده کنید.


 آیا میتوانم در چندین سایت پی تی سی همزمان عضو بوده و کسب درآمد داشته باشم؟

✅هیچ مشکلی ندارد، شما میتوانید در سایت های کلیکی زیادی ثبت نام کنید و کار کنید ولی در هر سایت فقط یک حساب میتونید داشته باشید . این بستگی به زمان و وقت شما دارد. من خودم در حال حاضر و بصورت همزمان در حداقل 14 سایت کلیکی خارجی فعالیت دارم که حداکثر روزی 2 تا 2.5 ساعت وقت برایشان صرف میکنم . با کسب تجربه بیشتر ، به سادگی شما هم در مدت زمان کمی کلیک های سایت رو انجام خواهید داد . پس استارت ما با ثبت نام در سایتهای کلیکی خواهد بود.

 آیا ایرانی ها مجاز به ثبت نام و کسب درآمد از سایتهای کلیکی هستند ؟

✅همه سایتهای کلیکی خارجی که معرفی کرده و خواهم کرد مطمئن بوده ، در همه کشورها آنلاین هستند و از همه کشورها عضو دارند و ایرانیهای زیادی هم در این سایتهای فعالیت دارند. ( به جز سایت کلیک سنس)

نحوه کلیک کردن آگهی های سایت های خارجی چگونه است ؟

✅ بعد از ثبت نام در سایتهای کلیکی روی گزینه Login کرده و یوز نیم و پسوردی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردید را وارد کرده و وارد حساب کاربری خودتون بشید.بعد از ورود به حسابتان برای کلیک کردن روی آگهی ها باید دنبال گزینه های زیر بگردید :

✴️ View Ads
✴️ View advertisement
✴️ Paid to click
✴️ Surf ads
✴️ Earn Money

▪️اگر در سایتی 4 تا گزینه اول را دیدید با کلیک کردن روی اون مستقیم وارد صفحه آگهی ها میشید ولی اگر گزینه آخری یعنی Earn Money را دیدید باید روش کلیک کنید که خودش چند گزینه داره و یکی از گزینه های View Ads هست و روش کلیک می کنید و میرید به صفحه آگهی ها .

▪️در صفحه آگهی ها باید منتظر بمانید تا تایمری که در بالای صفحه مشاهده می کنید به اتمام برسه و سپس از بین چند تصویری که نشادن داده شده ، روی تصویر معلق یا متمایز ، کلیک کنید تا مبلغ اون آگهی به حساب شما اضافه گردد.

 چه زمانی باید آگهی ها رو کلیک کنم ؟

در همه سایتهای کلیکی هر 24 ساعت یک بار آگهی ها ریست میشن یعنی اینکه در هر 24 ساعت شما میتونید فقط یکبار آگهی ها را کلیک کنید و البته گاهی در بعضی سایت ها در طول روز چندین اگهی اضافه می شوند که می توانید آگهی های جدید رو کلیک کنید.

آیا هر روز باید روی آگهی ها کلیک کنیم؟

بله..شرط اول موفقیت در این کار اهمیت دادن به اون هستش..هر روز کلیک کنید تا از کلیک ها زیر مجموعه خودتون در روز بعد سود ببرید.کسانی که رفرال یا زیرمجموعه مستقیم یا زیرمجموعه اجاره ای دارند باید حتما و حتما آگهی های استاندارد را کلیک کنند تا درامد اون روز از کلیک زیرمجموعه ها را دریافت نمایند واگر هر روزی که این اگهی های استاندارد را کلیک نکنند هیچ درامدی از کلیک زیرمجموعه هایشان دریافت نخواهند کرد.

آیا در صورت نداشتن کامپیوتر یا لپ تاپ با موبایل هم میتوانیم کار کنم ؟

 بله ، اگر شما به کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی ندارید میتونید با موبایل هم ثبت نام کنید و فعالیت خود را انجام بدید.




  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی