سایتهای کلیکی

سایت کلیکی مینرواکلیکس - Minerva-Clicks

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ

یکی از بهترین سایت های کلیکی خارجی سال ۲۰۱۹، Minerva-Clicks است که می توانید در آن به کسب درآمد اینترنتی ببپردازید. این سایت در بسیاری از لیست ها در مقام اول قرار دارد. خدماتی که این سایت کلیکی معتبر ارائه می دهد شامل پخش تبلیغات و پرداخت به ازای کلیک روی آنهاست. در این سایت می توانید ریفرال مستقیم و اجاره ای بگیرید و همچنین می توانید ریفرال خریداری کنید. البته ما تنها در مورد تبلیغات کلیکی این سایت پیشنهاد می دهیم و اصلا پیشنهاد نمی کنیم که از این سایت اقدام به اجاره یا خریداری ریفرال کنید. روش های مختلف دیگری نیز برای درآمد زایی در این سایت کلیکی وجود دارد.

خلاصه سایت Minerva-Clicks :

درآمد به ازای هر کلیک : ۰.۰۰۵ دلار.

حداقل پردخت : ۴ دلار.

روش های پرداخت : پرفکت مانی، Payeer، بیت کوین.

 

نقاط ضعف : با برخی از IP ها تبلیغی برای نمایش دادن وجود ندارد. درآمد در این سایت بسیار پایین است. ظاهری کسل کننده و تکراری.

نقاط قوت : این سایت پرفکت مانی و بیت کوین را ساپورت می کند که مورد علاقه بیشتر ایرانی هایی است که در سایت های کلیکی خارجی فعالیت می کنند.  تعداد تبلیغات نسبتا زیاد.

  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی