سایتهای کلیکی

کسب درآمد از سایتهای قطره ای و کلیکی

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ب.ظ
👈 چقدر میتونم از سایتها کسب درآمد کنم؟ میشه با اینکار میلیاردر شد؟

این سوال تقریبا سوال اکثر کسانیه که میخان در این زمینه کسب درآمد رو شروع کنن. پس خوب توجه کنید... 

اول اینکه فکر یکشبه میلیاردر شدنو از سرتون بیرون کنید و اگر کاری میشناسید که بشه یکشبه میلیاردر شد به منم معرفی کنید... لازمه ی اینکار صبر و تلاشه مثل خیلی از کارهای دیگه. اما تجربه چندساله خودم اینه که اولا اینده رو هیچکس ندیده نوسانات ارزش ارزهای دیجیتال از آغاز شکل گیری مخصوصا یکی دو سال اخیر نشون میده که بالا رفتن نابهنگام و وحشتناک یک یا چند ارز دیجیتال بعید نیس که خیلیها رو میلیاردر کنه که البته اوائل پاییز سال گذشته وقتی بیت کوین به بالای 18هزار دلار رسید خیلیها میلیاردر شدن. و البته من هم به اندازه موجودی خودم سودمو کردم. 

دوم اینکه رمز موفقیت در سایتهای قطره ای فعالیت مداوم روزانه در اونهاست. این سایتها هر کدوم بنوعی پاداشهای تصاعدی دارند که با افزایش فعالیت روزانه افزایش پیدا میکنه مثل سایتهای خانواده moon که مرتبط با کیف پول کوین پوت هستند. اگر هر 24 ساعت یکبار رول بزنید به ازای هر روز یک درصد به دریافتی شما افزوده میشه یعنی اگر مثلا در آغاز فعالیت 25 ساتوشی در هربار رول دریافت میکنید صد روز بعد دریافت شما صددرصد یعنی دوبرابر خواهد شد این پاداش رو در مورد تمام سایتهای خانواده moon حساب کنید و همچنین در کنار اون پاداشهای دیگه مثل توکن coinpot که جدیدا به کیف پول اضافه شده و با هر رول مقداری به تعداد اونها اضافه میشه که میتونید به بقیه ارزها چنج کنید. 

 

اما خوبه در کنار خوبیهای اینکار اشاره ای هم به خطراتش بکنیم.

 مسئولیت امنیت والت هاتون با خودتونه باید مراقب پسوردهاتون باشید مراقب ایمیلهای فیشینگ که براتون ایمیل میکنن تا پسوردتونو سرقت کنن باشید. اگر دستورالعملهای آموزش رو نخونید ممکنه بخاطر ورود با فیلترشکن به این سایتها برای همیشه بلاک بشید و موجودیتونو از دست بدید. قوانین سایتها رو بخونید و اگر مشکلی داشید توضیحات هر سایت را در قسمت پرسشهای متداول آن سایت بخوانید و یا به قسمت پشتیبانی و ساپورت آن سایت ایمیل بزنید هرگز ایمیلهای تکراری و مکرر نفرستید. در کنار اینها خطر تحریم ها از طرف سایتها و یا فیلترینگ از طرف ایران هم هست.

 

 بنابراین لازمه همیشه عاقلانه ریسک کنید تا به دردسر نیفتید یکبار دیگه اصل همه ی تخم مرغهاتو در یک سبد نگذار رو بخاطر داشته باش. 

در معامله و نقل و انتقال با افرادی که نمیشناسید یا سایتها و کانالهای تلگرامی خودداری کنید. بهتره معامله حضوری انجام بشه در اکسچنجها معمولا احراز هویت در همان موقع ثبت نام توسط خود سایتها و صرافیهای معتبر انجام میشه و مواردی مثل اسکن کارت ملی و پاسپورت شماره تلفن ثابت و همراه و سایر موارد از اعضایی که ثبت نام میکنند خواسته میشود اما باز هم شما خودتان مسئول اعتمادهایتان هستید چون باز هم ممکن است فردی تمام مواردی که ارائه کرده دروغین و جعلی باشد.

 

👈 رمز موفقیت در اینکار چیه و شما چطور عمل کردی؟

تنها رمز موفقیت در اینکار روزانه فعالیت کردن، بالا بردن اطلاعات و آگاهی خودتون، و استمرار و مداومت در اینکار هست.  اگه دو روز فعالیت کنی 3 روز بیخیال شی چیزی گیرت نمیاد.

 در مورد خودم چون اونموقع آموزشی نبود و آزمون خطا جلو رفتم و با خطاهای زیادی روبرو شدم تا بتونم تجربه کسب کنم برای همین یکی از هدفام در راه اندازی این وبلاگ و کانال تلگرامی این بود که بتونم حداقل به هم میهنام که میخان در زمینه کریپتوکارنسی فعالیت کنن تجربمو در اختیارشون بزارم تا با درصد خطای کمتری جلو برن.  

 

👈 فکر نکنم دلتون بحال ما سوخته باشه و فقط بخاطر کمک بما وقت و انرژی گذاشته باشی😂؟؟؟

این یک رابطه دو طرفه ست که به هر دو طرف سود میرسه من وقت میزارم و با منابع و امکاناتی که در اختیار دارم سعی میکنم بهترین روشهای کسب درآمد رو اونم بصورت رایگان که برای همه امکانپذیر باشه در وبلاگ و کانال تلگرام خودم و در آینده نزدیک در فیسبوک و اینستا قرار میدم و شما لطف میکنید با کلیک کردن بر روی لینکها جزو صدها رفرال من میشین. 

اینکه رفرال یا زیرمجموعه کسی باشید در تمام این سایتها متداوله و برای هر دو طرف درصدی بخاطر مشارکت و معارفه از طرف سایتها به درآمدشون افزوده میشه. جایزه ی رفرال یا زیرمجموعه ها  از طرف سایت پرداخت میشه و هیچوقت از رفرال نمیگیرن به معرفی کننده پرداخت کنن. اگر اینطوری بود به آخرین رفرالها هیچی نمیرسید که هیچ باید از جیبشونم میزاشتن😂 اینو گفتم که نترسین از اینکه رفرال من بشید درآمدتونو به من پرداخت کنن در اکثر این سایتها درآمد یک رفرال اونقدر ناچیزه که اصلا چیزی محسوب نمیشه. درآمد من با کلی  رفرال هایی که دارم در تمام این سایتها ماهانه 1 دلار هم نمیشه. تعداد بیشتر رفرال بیشتر برای کسب اعتبار بالا برای دریافت امتیازهای ویژه از این سایتهاست. ا


👈 چقدر طول میکشه تا به یه مبلغ قابل توجهی دست پیدا کنم؟ 

اگه از یه انسان مرفه بی درد بپرسی بهت میگه فایده نداره چیز دندون گیری دستتو نمیگیره پول بده ارز بخر و شروع کن به دادوستد و ترید کردن یا ماین کردن و یا ذخیره کن برای وقتی که قیمتها انفجاری بالا رفت بفروش و میلیاردها به جیب بزن. 

اما من که میدونم بیشتر هموطنانم بزحمت زندگیشونو اداره میکنن میگم ببخشید شما نفستون از جای گرم درمیاد😉 همونطور که خیلیها خونه و زندگیشونو فروختن و به توصیه ی همین افراد وارد اینکار کردن و در نوسانات قیمت و بخاطر ناآگاهی خودشون و البته گوش کردن به توصیه این قبیل افراد یک شبه بخاک سیاه نشستن. 

دوست عزیز هرگز توصیه نمیکنم از زندگیت بزنی تو اینکار که هیچی ازش نمیدونی سرمایه گذاری کنی. اینجا میای یه چندماه فعالیت میکنی اگه دیدی ارزششو داره ادامه میدی اگر نه چیزی از دست ندادی جز بسته ی اینترنتت و یه چندماه زمانی که وقت صرف کردی... و شاید هم که خدا خواست و ورق زندگیت برگشت... 



  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی