سایتهای کلیکی

کسب درآمد از وبسایت های کلیکی واقعیت دارد؟

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ


سایت های کلیکی سراب یا واقعیت؟

در هزاران سایت مختلف مطالب زیادی درباره سراب بودن وبسایت های کلیکی مطرح شده است.البته در وبسایت های زیادی هم بنا به دلایل مختلفی این وبسایت هارا معتبر خوانده اند.

امروز قصد دارم تمامی حقایق و واقعیت های این سیستم کسب درآمد از اینترنت را برای شما تجزیه و تحلیل کنم.علاوه بر تجزیه و تحلیل این سیستم ویژگی ها و معایب آن را نیز با هم در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

اصلا این وبسایت ها چقدر سابقه دارند؟

بیائید ابتدا در مورد شکل گیری این سیستم صحبت داشته باشیم.سایت های کلیکی که به صورت مخفف با اصطلاح PTC(PAY TO CLICK) شناخته میشوند حدودا ۱۰ سال سایقه فعالیت دارند و در بین سایت هایی که فعالیت میکردند همچنان اسامی معتبری نیز وجود دارند که همچنان به فعالیت خود ادامه میدهند..


اساس کار این وبسایت ها چیست؟

در واقع وبسایت های کلیکی  براساس تماشای آگهی های تبلیغاتی فعالیت میکنند.درواقع اگر بخواهیم دقیق تر درباره این وبسایت ها صحبت کنیم باید بگوئیم که شما به صورت روزانه باید در سایت حاضر شوید.

تعدادی تبلیغات مشخص را تماشا کنید و بر اساس نرخ تعرفه تماشای هر آگهی مبالغی را دریافت کنید.این مبالغ بسیار کوچک بوده و تقریبا همه افرادی که این سیستم کسب درآمد از اینترنت را دنبال کرده یا میکنند را نا امید میکند.

سوال هایی که همیشه پرسیده میشوند

اما این تمام مطلب نیست.شاید ۹۹٫۹ درصد از بازدیدکنندگانی که در این وبسایت ها فعالیت میکنند میگویند چرا این سایت ها به ما پول میدهند؟خودشان این پول ها را از کجا می آورند؟چرا انقدر کم پول میدهند؟

همه این سوالات ذهن شما را درگیر خواهد کرد یا کرده است. امروز قصد داریم با ارئه این مطلب نقاط سیاه و تاریک این سیستم کسب درآمد را با یکدیگر روشن کنیم.


منبع درآمد این وبسایت ها کدام است؟

این وبسایت ها با شرکت ها،بانک های مجازی و اینترنتی،بازدیدکنندگان سایر وبسایت های کلیکی طرف حساب میشوند و در ازای نمایش آگهی به بازدیدکنندگان خود مبلغی را از ناشر آگهی طلب میکنند.

به طور مثال یک شرکت برای نمایش آگهی خود با بازدیدکنندگان این سایت ها برای مدت یک ماه مبلغی معادل ۷۰۰دلار باید پرداخت کند.که آگهی تبلیغاتی این شرکت به مدت یک ماه در وبسایت کلیکی فعال بوده و به ازای هر کلیکی که مخاطبین بر روی این آگهی انجام دهند و یک روال نرمال سایت را انجام میدهند مبلغی ناچیز معادل ۰٫۰۰۷۵ سنت دریافت میکنند.

راه های دیگر برای کسب درآمد ایم وبسایت ها چیست؟

در واقع وبسایت های کلیکی از چند طریق کسب درآمد میکنند و مبلغ ناچیزی از آن را در اختیار بازدیدکنندگان میگذارند.پس تا به اینجا فهمیدیم که منبع درآمد این وبسایت ها از کجاست.

حال باید به بررسی مطالب افزون بر این ها بپردازیم.صبور باشید و این مطلب را انتها دنبال کنید.سعی میکنم کوتاه و دقیق اساس کار را در  وبسایت های کلیکی معرفی کنم.

شاید اینجا برایتان سوال بوجود آید که با این مبالغ کم اگر هر روز تمام آگهی های سایت را تماشا کنیم نهایتا مبلغی معادل ۱ دلار در ماه کسب درآمد میکنیم.این چه سودی برای ما دارد.نهایتا با نرخ دلار امروز میتوان ۱۲ هزار تومان در ماه درآمد زایی کرد.این مبلغ قابل قبول نیست.کاملا قابل قبول است که شما حاضر نباشید برای ماهی ۱ دلار وقت بگزارید.اما اگر بگویم شما میتوانید از این وبسایت ها ماهانه ۲ هزار دلار کسب درآمد کنین قطعا شوکه میشوید.چرا؟چون دقیقا نکته همینجاست.هیچ کسب و کاری بدون تلاش و پشتکار به جایی نخواهد رسید.

همه وبسایت های کلیکی ترفند هایی برای درآمد زایی کابران خود فراهم نموده اند.ترفند هایی که کاربران را برای مدت زیادی درگیر خود میکند.روش های مختلف برای کسب درآمد و…. که باعث میشود اکثر کاربران یا مشتریان دائمی این وبسایت ها شوند یا بعد از مدت کوتاهی کار خود را در این مدل کسب درآمدی رها کنند.قبل از اینکه بخواهیم راجع به ترفند ها صحبت کنیم باید به چند نکته اصلی بپردازیم.اول اینکه این وبسایت ها ارگان یا دولتی نیستند و توسط شخصیت های حقیقی ساخته شده اند.نکته دوم اینکه هیچگونه پشتوانه ای برای کاربران سایت ها وجود ندارد.حال به چند ترفند افزایش سطح درآمد میپردازیم.

ویژگی های وبسایت های کلیکی چیست؟

۱-اولین ویژگی این وبسایت ها سادگی فعالیت آن هاست 

۲-پیچیدگی خاصی ندارند و بر اساس یک سری فعالیت روتین اداره میشوند.

۳-زمان بسیار اندکی از شما صرف فعالیت در این وبسایت ها میشود.

۴-معقول بودن سطح درآمد این وبسایت ها با مقدار زمانی که در آن فعالیت میکنید.

۵-داشتن رقبای زیاد و اجبار برای بهبود کیفیت وبسایت ها 

۶-عدم نیاز به سرمایه اولیه


همانطور که مشاهده میکنید ویژگی هایی که بالاتر عنوان شد از مزایای فعالیت در این وبسایت هاست.ویژگی هایی که در نهایت از نظر بنده که دوسال در این وبسایت ها فعالیت کرده ام معقول و مقرون به صرفه است.چرا که شما نیاز به سرمایه گزاری ندارید.فقط و فقط هرروز باید در سایت حاضر شوید و کاری تکراری را انجام دهید.که متاسفانه خیل عیمی از کاربران این سایت ها به دلیل زمان بر بودن این مدل کسب درآمد  آن را رها میکنند.البته این سیستم معایبی هم دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

حال بیائید به روش ها و متد های درآمد زائی این سری وبسایت ها بپردازیم.همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان کردیم اگر بخواهید به صورت مستقل در این وبسایت ها فعالیت کنیند نهایتا ماهانه ۱ دلار درآمد خواهید داشت.حال چگونه میتوان از این وبسایت ها درآمدی چشمگیر داشت؟در ادامه به مدل های این کسب و کار آنلاینخواهیم پرداخت.

  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی