سایتهای کلیکی

این سایت ها چه فرقی با شرکت های هرمی دارند؟

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۵۴ ب.ظ

این سایت ها چه فرقی با شرکت های هرمی دارند؟

در شرکت های هرمی ایجاد زیر شاخه می شود و شما پولتون در گردش در می اید و در انتها یک عده متضرر می شوند و اگر شما زیر مجموعه نگیرید متضرر می شوید. در حالیکه در اینجا شرکت ها به ازای کاری که برای آنها انجام می دهید حق الزحمه پرداخت می کنند حتی اگر زیر مجموعه نگیرید.

چه منطقی باشد و چه غیر منطقی یک عده برای اینکه سایتشان را به شما نشان می دهند به شما پول می دهند.

در شرکت های هرمی افراد چند سطح پایین تر هم به شما سود می رسانند ولی در اینجا ... 

شما فقط از یک سطح سود می گیرید. یعنی فقط یک پله ای هست و هرمی نیست.

این سایتها به هیچ وجه هرمی نیستند. بهتر هست ابتدا ساختار شرکتهای هرمی را بدونیم و با این سیستم مقایسه کنیم.

در شرکتهای هرمی فردی که در راس هرم هست از تمامی نفرات خود و زیرمجموعه نفرات خود و زیر مجموعه زیر مجموعه نفرات خود و بدون اینکه فعالیتی کند پورسانت دریافت میکند.

ولی در این سایتها من یا شما فقط از زیرمجموعه های سطح یکه خودمون پورسانت می گیریم و بقیه به ما ربطی ندارند چه مستقیم باشند و چه اجاره ای

تازه گرفتن این پورسانت مشروط به این است که 24 ساعت قبل من فعالیت داشته باشم و حداقل 4 تبلیغ را ببینم (این تعداد به سایت مورد نظر بستگی دارد). در شرکتهای هرمی لازم و ضروری است که ابتدا مبلغی را سرمایه گذاری کنیم تا به سود برسیم.

ولی در این سایت ها هیچ الزامی به سرمایه گذاری نیست و در صورت تمایل و خواست خودتون اگر میخواهید زودتر پیشرفت کنید و میتوانید مبلغی را نیز سرمایه گذاری کنید.

در شرکتهای هرمی به اصطلاح دو بال چپ و راست داریم و این دو باید بالانس باشند یعنی به ازای هر تعداد مساوی و معینی در چپ و در راست شما به سود می رسید.

ولی در این سایتها هیچ الزامی به بالانس بودن نفرات و این جور چیزها نیست و هر کسی نفرات بیشتری داشته باشه سود بیشتری میبرد چه این نفرات مستقیم باشند و چه اجاره ای. نفرات بیشتر یعنی برای این سایت ها تبلیغ کرده باشید آنها هم پورسانت خودشون را می دهند.

برای بررسی قانونی بودن همه شما حتما با فی*لت*رینگ ایران آشنا هستید و میدانید که دولت ایران اگر وبسایت یا وبلاگی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت نکند و محتوای آن غیراخلاقی، سیاسی، ضد انقلابی، هرمی و یا کلاه برداری باشد ظرف چند روز اونو فی*لت*ر میکند.

سایتهایی که من معرفی کردم چون کاملا قانونی هست و هرمی شناخته نشده و نه تنها ارز از کشور خارج نمی کنند بلکه وارد کشور هم میکنند بعد از گذشت چند سال تا الان فی*لت*ر نشده و نخواهند شد در ضمن داخل پرانتز بگم که بدلیل اینکه این سایتها رایگان هستند و هیچ پولی پرداخت نمی کنید امکان نداره که کلاه بردار از آب در بیاد پس نگران این موضوع نباشید و هیچ سایتی رو پیدا نمی کنید که از این سایت شکایت کرده باشد چون بسرعت پس از شکایت از اون فی*لت*ر میشود. سایت های ایرانی البته گاهی بد حساب از کار در می آیند و یا سرعت موفقیت شما کم می شود که جداگانه سایت های معتبرتر را من معرفی کرده ام.


در ادامه این دوست پرسیدند:
ممنون از توضیحاتتون.واسه عضوشدن توی این سایت هامی تونیم نام اصلی و ایمیل اصلی رو وارد نکنیم؟
آخه من نمی دونم چرا واقعا اینقدر از اینترنت واهمه دارید. واقعا وضعیت شما از من که حقوق بگیر دولتی و در یک نهاد معتبر کار می کنم مهم تر است؟ ولی من در تمام فعالیت ها با نام حقیقی وارد می شوم. امروزه باید به روز بود و رفتارهای امروزی نیز داشت. اگر افرادی واقعا اینقدر واهمه دارند بهتر است با این فناوری کار نکنند. حتی نام من در فیس بوک حقیقی است و خیلی ها گفتند اسم را غیر حقیقی بگذارید. من این رفتارهای غیر اجتماعی را خلاف اخلاق حرفه ای می دونم.

خیر چگونه آنها به شما و به حساب شما پول واریز کنند؟

نام کاربری شما هر نامی می تواند باشد ولی( لست نیم ) شما باید نام واقعی باشد . باید شماره حساب پرفکت مانی ، بیت کوین  و ...   هم وارد کنید. در غیر اینصورت مدیریت سایت احساس میکند  شما دارید سر آنها کلاه می گذارید. نام کاربری شما را سریعا بلوکه می کند. مخصوصا سایت های خارجی خیلی به این موضوع حساس هستند. نام کاربری می توانید غیر حقیقی باشد ولی اطلاعات مالی باید حقیقی باشد.

  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی