سایتهای کلیکی

مقدمه ای درباره سایتهای کلیکی . سایتهای کلیکی چیست ؟

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ب.ظ
یکی ساده ترین و بهترین راه کسب درآمد اینترنتی درآمد از راه کلیکی است که نیاز به وقت و هزینه بسیار ناچیزی داره.

این روش به PTC یا در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک.

یعنی اینکه شما به ازای کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت میکنید .

و اما طریقه ی کار این سایت ها چطوریه؟ این سایت چطور کار میکنن و درآمد کسب میکنن که به ما هم پول میدن.

قبل از توضیح این مسئله بهتون بگم برای موفقیت و فروش یا خدمات بهتر یک سایت که به سود بهتر و بیشتر باعث میشه داشتن بازدیدکننده بیشتر اون سایت و داشتن رتبه بهتر در جست و جو های موتور های جستجو هستش.

این جاست که سایت های PTC ارزش خودشو نشون میده! چطوری؟

اون سایت هایی که تازه شروع به کار کردن و میخوان خیلی سریع به بازدید کننده بالا بدسن و رتبشونو تو جستجوی ها بهبود ببخشن میان از سایت های کلیکی استفاده میکنن! و کاملا هم منطقی ای که واسه این کارو داشتن بازدید کننده ی زیاد و در نتیجه سود بیشتر باید " پول خرج کنند"

و اما نحوه ی کار سایت های PTC و چگونگی کارکرد اون به طوری که هم به سایت های مشتری و هم به ما سود میده:

یک مثال خیلی ساده میزنم که به خوبی متوجه بشید .

سایت x رو در نظر بگیرین این سایت 2  نفر رو ساپورت میکنه و علاوه بر خودش، به اون 2 نفر هم سود خوبی میرسونه ، چطوری ؟


اون دو نفر کیا هستند ؟

یکیشون advertiser  یا همون آگهی دهنده هست ( مدیر سایتی که میخواد بازدید کننده ی سایتش بیشتر بشه)

دیگری Member یا همون اعضای سایت که من و شما هستیم .

این آقای اگهی دهنده در واقع یک سایت داره که میخواد همه این سایت رو ببینند و یا اینکه به خاطر بالا رفتن رتبه سایش میخواد روزی مثلا 5000 کلیک روی لینک سایتش بخوره. مدیر سایت میاد سایش رو میده به سایت x ، و میگه آقایx من این سایتم رو بهت میدم که روزی 5000 تا کلیک روی لینکش بخوره یعنی 5000 نفر سایتش رو ببینند. و آقای x میاد برای هر بار کلیک کردن روی آگهی و یا سایت آقای اگهی دهنده 0.005 دلار ( یا مثلا 25 تومن) برای مثال میگیره . و سایش رو توی سایت x ثبت میکنه .

و بعد من و شما که عضو سایتx هستیم . بهمون این اجازه داده میشه از طرف سایت x که روی اون اگهی کلیک کنیم و تقریبا برای هر بار کلیک 0.003 دلار بگیریم.

یعنی سایت x این وسط یک رابط بین آگهی دهنده و اعضا هستند که سود خوبی هم میکنه. میاد مثلا برای هر بار کلیک روی آگهی 0.005 دلار از اگهی دهنده میگیره و میده به من و شما کلیک میکنیم روی اون اگهی و 0.003 به ما میده و الباقی که 0.002 هست رو به حساب خودش میفرسته . 

این اعداد برای مثال بود و قیمتها در هر سایت متفاوت هست .

پس متوجه شدید که یک سایت پی تی سی چی هست و چطوری کار میکنه . 

در سایتهای مختلف انواع و اقسام اگهی ها از نظر تعداد ثانیه وجود داره، مثلا اگر یک اگهی روش نوشته شده 3 ثانیه ، یعنی اینکه بعد از کلیک روی اون اگهی 3 ثانیه بعد باید اگهی رو ببندید یعنی به مدت 3 ثانیه اون اگهی رو ببینید . و اگر روش نوشته شده 30 ثانیه باید به مدت 30 ثانیه اون اگهی رو ببینید .

 

به این مبالغ 0.01 دلار و 0.001 دلار و 0.0001 دلار نگاه نکنید ها . با همین مبالغ خیلی راحت میتونید ماهی 1000 الی 5000 دلار بدست بیارید .

ببینید دوستان ، از این دسته سایتهای پی تی سی توی دنیا خیلی خیلی زیاده و شاید تعدادشون با بالای 1000 تا میرسه .

ولی خوب همشون مطمئن نیستند و اکثرشون Scam یعنی کلاهبردار هستند . یعنی میاد یه پولی از آگهی دهنده میگیرند و شما رو هم به عنوان عضو میگیرند. حسابی کلیک میکنید و موقع برداشت پول که میرسید به شما هیچ پولی نمیدن و همه پولی رو هم که از اگهی دهنده گرفته اند میزنند به جیب و کل کار شما میپره و اگر هم سرمایه گذاری خاصی توی اون سایت کرده باشید از دستتون میپره . 

برای اینه ما تو این بلاگ سعی داریم راه های مطئمن کسب درآمد کلیکی و معرفی سایت های معتبر تو این زمینه رو برای شما معرفی کنیم تا در همین ابتدای کار شکست نخورید و پشیمون نشین و بتونین به سود خوبی هم برسین.

حالا واسه درآمد بیشتر  شما  باید زیر مجموعه هاتون  را بیشتر بکنین . در سایت های کلیکی دو نوع زیر مجموعه داریم : واقعی و مجازی
زیر مجموعه واقعی را  به دو صورت میتونین افزایش بدین
اول اینکه خودتون تو سایتهای مختلف یا وبلاگ هایی که خودتون دارین تبلیغ بکنید و وقتی افراد بیان و با تبلیغات شما توی سایت عضو بشن به ازای هر کلیک اونها مبلغی نیز به حساب شما افزوده میشه (  شما میتونین توی خود سایت کلیکی درخواست تبلیغ بدین و زیرمجموعه جذب کنین) .
دوم اینکه مستقیما  از سایت زیرمجموعه واقعی بخرین که این روش برای افرادی که تازه  وارد سایت شده اند مناسب نیست.

زیر مجموعه مجازی   این زیر مجموعه ها  همون طور که از اسمشون پیداست وجود خارجی ندارن و ربات هایی هستن که برای شما کلیک انجام میدهند حالا سوالی که پیش میاد اینه که این زیر مجموعه ها چون مجازی هستن پس تبلیغاتی مشاهده نمیکنن پس نباید نفعی هم برای اسپانسر داشته باشن پس فلسفه ی وجوذ این زیرمجموعه ها چیه؟؟؟
همونطور که در بالا ذکر شد اگه کاربرا بخوان فقط به کلیک خودشون اکتفا کنن سود چندانی واسشون نداره زیر مجموعه واقعی هم در طول زمان اگه افزایش پیدا کنه سود داره امااااا سودآورترین زیرمجموعه در این سایت ها زیر مجموعه های مجازی هستن که سایت ها برای اینکه کاربرا ترغیب به فعالیت بیشتر در سایت بشن اونها را قرار دادن .حالا هر چه قدر تعداد زیر مجموعه های بیشتری بخرین سود بیشتری  واستون داره.
ثبت نام در این سایت  ها رایگانه و فعالیت به عنوان عضو عادی نیاز به هیچ سرمایه ای نداره  فقط واسه ی خرید زیر مجموعه یا عضویت های ویژه نیاز به سرمایه دارین که اون هم با فعالیت شما هم خودش برمیگرده هم سودی متناسب با میزان سرمایه گذاری و فعالیت شما. پس اگه سایتی که شما قصد دارید توش فعالیت کنین معتبر باشه هیچ وقت ضرر نمیکنین و در بدترین شرایط فقط سود نمیکنید و سرمایتون را دارین.


  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی