سایتهای کلیکی

تعریف سایتهای کلیکی خارجی

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ب.ظ
برای اینکه تصویر روشنی از یک سایت کلیکی داشته باشیم باید ببینیم یک سایت کلیکی چیست و درآمدی که به کاربران پرداخت میکنه از کجاست و به چه نحو تامین می شود.
درواقع باید گفت سایت کلیکی یک سیستم تبلیغاتی است به این مفهوم که صاحبان مشاغل ، کالاها و کسب و کار خود را برای معرفی به کاربران و بالا بردن رتبه خود ، به این سایتها می سپارند و در مقابل بخش بسیار بزرگی از کاربران دنیا با کلیک روی این آگهی های صاحبان مشاغل مشغول کسب درآمد برای خود هستند.
وقتی یک آگهی به یک سایت کلیکی داده می شود طبعا هزینه ای بابت درج این آگهی پرداخت می شود که سایت کلیکی مقداری از این مبلغ را به کاربرانی که کلیک می کنند پرداخت کرده و مقداری دیگر را نیز برای خود محفوظ می دارد.
فعالیت در یک سایت کلیکی بطور میانگین برای هر سایت چیزی حدود 2 الی 5 دقیقه زمان می برد و برای هر کسی که مختصر آشنایی با دنیای اینترنت داشته باشد براحتی قابل انجام است .
ویژگی مهمی که این نوع کسب و کار دارد این است که طیف بسیار گسترده ای از مردم می توانند آن را در خانه ، محل کار خود و هر مکان دیگری که در آن حضور دارند براحتی انجام دهند و همین خصوصیت باعث شده که استقبال بسیار زیادی از این سیستم به عمل بیاید.


  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی