سایتهای کلیکی

آموزش افتتاح حساب پیزا Payza

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۸ ب.ظ

درود با آموزش افتتاح حساب اینترنتی پیزا در خدمت شما دوستان خوبم هستم.در این مطلب آموژش همراه با تصویر افتتاح حساب Payza رو برای شما عزیزان آماده کردم.
پیزا یه حساب الکترونیکی هستش که از اون برای نقل و انتقال پول های الکترونیکی نظیر دلار استفاده می شه و کاربرای earn1sec هم اغلب از این حساب برای برداشت درآمدشون از سایت های ptc استفاده می کنند.اکثر سایت های کسب درآمد نیاز به حساب Paypal یا Payza دارند و اکثراً Perfect Money رو پشتیبانی نمی کنن.
این سایت کشور ما رو تحریم کرده اما به کمک تغییر آی پی می تونیم حساب باز کنیم و از اون استفاده کنیم.(با آی پی آمریکا و کانادا و انگلیس هیچگاه ثبت نام نکنید).برای باز کردن حساب پیزا کافیست یه آی پی خارجی مثلا هلند یا استرالیا تهیه کنید و از اون برای ایجاد حساب، ورود به آن و همچنین واریز و دریافت پول استفاده کنید.

قبل از افتتاح حساب ۳ تا نکته خیلی مهم رو دوباره تاکید کنم :
اول مخصوص ایرانیان: برای ساخت حساب حتماً اول باید نرم افزارهای تغییر آی پی رو فعال کنید و همیشه برای استفاده از حساب از همون آی پی استفاده کنید.
دوم اینکه شماره حساب Payza همون ایمیلی هست که تو مرحله ۲ وارد میکنید پس ایمیل واقعی و معتبر وارد کنید.
سوم اطلاعات که وارد می کنید رو حتما یاداش کنید اگر زمانی حساب شما بسته شد لازم می شود

برای شروع افتتاح حساب پیزا بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

پس از کلیک روی تصویر وارد صفحه ی اصلی سایت Payza خواهید شد ، حال رو گزینه Sign Up که بالا سمت راست صفحه موجود هست کلیک کنید و تو صفحه بعدی گزینه وسط بر روی Personal همانند عکس زیر کلیک کنید.
ما در این آموزش از آی پی آلمان برای افتتاح حساب استفاده کردیم

افتتاح حساب پیزا

در صفحه بعدی ابتدا باید جنسیت و نام و نام خاتوادگی،همراه ایمیل و پسورد رو انتخاب کنید، دقت داشته باشید که پسورد باید شامل یک حرف بزرگ،یک حرف کوچک ، حداقل هشت حرف و حداقل یک عدد باشه تا اون رو قبول کنه.

payza پیزا

در مرحله بعدی همانند عکس زیر عمل کنید و فرم رو پر کنید :

افتتاح حساب پیزا

در قسمت آخر مانند عکس زیر عمل کنید :

افتتاح حساب payza

خب افتتاح حساب به اتمام رسید و در صفحه بعد Payza پیغامی به شما میده ، شما باید به داخل ایمیلی که وارد کردید برید و روی کد فعالسازی که فرستاده کلیک کنید تا وارد حساب بشید.بعدش هم کد تراکنش رو وارد کنید، سه تا سوال امنیتی هم میخواد ولی نیازی نیست وارد کنید فقط روی SAVE کلیک کنید و کار به پایان خواهد رسید.

حتما دقت کنید که کد تراکنش برای نقل و انتقالات استفاده میشه پس حتما حفظش کنید و یا جایی اونو یادداشت کنید.

در عکس زیر نحوه کار کلی Payza رو مشخص کردم :

انتقال پول در پیزا

برای نقد کردن دلارهای خودتون همیشه به سایت های خرید آنلاین معتبر مراجعه بفرمایید


👇آموزش افتتاح حساب پیزا برای برداشت پول از سایت های کلیکی👇

  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی