سایتهای کلیکی

ساخت و ایجاد حساب پی پال: آموزش گام به گام و تصویری

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ب.ظ
پی پال به عنوان یکی از معروف ترین سیستم های پرداخت آنلاین، این امکان را برای شما فراهم می سازد که بدون وارد کردن اطلاعات خاصی، هر نوع انتقال پولی را انجام دهید. زمانی که شما توسط حساب پی پال خود، خریدی را انجام میدهید، هیچ گونه نگرانی در ارتباط با وارد کردن اطلاعات مالی خود نداشته باشید چرا که کلیه اطلاعات شما با امنیت بالا، رمزنگاری می شود تا از هر گونه تقلب و کلاهبرداری در امان باشید. همچنین در صورتی که آنچه سفارش داده اید، با آنچه دریافت می کنید مطابقت نداشته باشد، وجه شما به طور کامل مسترد می گردد. با توجه به درخواست های مکرر شما، در این مقاله به آموزش ساخت و ایجاد حساب پی پال به صورت گام به گام پرداخته ایم تا بتوانیم گامی مثبت در پیشبرد اهداف شما داشته باشیم.

نحوه ساخت و ایجاد حساب پی پال

به صورت خلاصه برای ساخت و ایجاد حساب پی پال و سپس وریفای کردن آن، گام های زیر را باید طی کنید:

  1. رفتن به سایت پی پال
  2. کلیک بر روی گزینه "Sign Up for Free"
  3. وارد کردن ایمیل خود و ایجاد پسورد
  4. پر کردن فرم اطلاعات شخصی
  5. در صورت دلخواه وارد کردن کارت اعتباری، دبیت کارت یا اطلاعات حساب بانکی
  6. تایید ایمیل برای وریفای کردن حساب پی پال خود
  7. لینک کردن حساب بانکی خود و یا کارت اعتباری یا دبیت کارت
  • موضوع قابل توجه این می باشد که بعلت تحریم بودن ایرانیان در سایت پی پال برای ثبت نام در سایت و ساخت و ایجاد حساب پی پال، نیازمند به داشتن ریموت دسکتاپ آن کشوری که می خواهید در آن حساب پی پال خود را افتتاح کنید می باشید. به دلیل اینکه احتمال بلاک شدن با استفاده از فیلتر شکن زیاد است؛ تیم تراپی استفاده از فیلتر شکن را به شما توصیه نمی کند.

در صورتی که بخواهید بدون دردسر به ساخت و ایجاد حساب پی پال اقدام نمائید، ساخت حساب خود را به تیم تراپی بسپارید.

 

آموزش گام به گام ساخت حساب پی پال:

1. مطابق شکل زیر به وبسایت پی پال به آدرس www.paypal.com یا اپلیکیشن آن مراجعه کرده. شما میتوانید اکانت خود را داخل صفحه سایت پی پال و یا از طریق اپلیکیشن آن ایجاد کنید. اپلیکیشن آن را به صورت رایگان از روی اپ استور میتوانید دانلود و سپس نصب کنید. روش افتتاح حساب پی پال از هر دو طریق به صورت مشابه می باشد.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

2. برای شروع مطابق شکل بر روی دکمه "Sign Up for Free" و یا "Sign Up" کلیک کنید.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

  • سپس شما باید نوع حساب پی پال خود را انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع حساب پی پال می توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید:

       انواع حساب در پی پل (PayPal) و نحوه افتتاح آن در ایران

 

3. بعد از انتخاب نوع حساب، در این مرحله ایمیل خود را وارد کرده و پسورد امنی ایجاد کنید. تلاش کنید یک پسورد قوی که فرد دیگری نتواند بر اساس اطلاعاتی که از شما دارد حدس بزند ایجاد کنید.

  • در وارد کردن ایمیل خود به صورت صحیح دقت فرمایید زیرا برای وریفای کردن حساب پی پال خود به آن احتیاج دارید.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

4. مطابق تصویر، فرم را با اطلاعات شخصی خود پرکنید. شما برای تکمیل فرم نیاز است که اسم و فامیل قانونی خود همراه با آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. تمامی این اطلاعات به منظور ایجاد حساب کاربری پی پال مورد نیاز است.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

5. کردیت کارت یا دبیت کارت خود را وارد کنید (اختیاری)

بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، شما باید کردیت کارت یا دبیت کارت خود را وارد کنید. میتوانید آن را حالا یا بعدا وارد کنید اما شما به آن در زمان وریفای کردن حساب پی پال خود احتیاج دارید. در صورتی که فعلا تمایل ندارید آن را وارد کنید بر روی دکمه "I'd rather link my bank first" کلیک فرمایید.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

6. وارد کردن اطلاعات حساب بانکی(اختیاری)

در صورتی که تصمیم به دریافت پول یا انتقال پول دارید احتیاج به لینک کردن اکانت پی پال به حساب بانکی خود دارید. در صورتی که این کارها را نمیخواهید انجام دهید نیازی به پر کردن این قسمت نمی باشد. در این مرحله بر روی  "I'll link my bank later"  کلیک فرمایید.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

7. مطابق شکل بر روی "Apply Now" کلیک فرمایید.

ساخت و ایجاد حساب پی پال

و در مرحله آخر بر روی لوگوی پی پال کلیک کنید تا وارد پروفایل خود شوید.

  • حال که حساب پی پال خود را افتتاح کردید نیاز هست که آن را وریفای کنید زیرا در غیر اینصورت فقط امکان دریافت وجه را دارید. با آموزش گام به گام و تصویری وریفای حساب پی پال ، میتوانید اکانت خود را وریفای کنید. در صورتی که برای وریفای کردن حساب پی پال خود ویزا کارت ندارید، تیم تراپی عملیات وریفای کردن حساب پی پال شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.
  • علی فتوحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی